företag eller privatperson

företag eller privatperson
2009-09-15 20:02
Meg
0
hej.
jag är intresserad av att jobba inom human resource, jag försöker samla på mig så mycket information som möjligt innan jag fullt ut betämmer mig för utbildning.

Er utbildning verkar väldigt intressant, men jag undrar, är det en utbildning för de som jobbar eller driver ett företag. eller passar det någon som vill utvecklas och i framtiden jobba åt företag innom human resource?

mvh Meg

RE: företag eller privatperson
2009-09-21 09:52
Malin
0
Hej Meg!

Det beror lite på vilken utbildning du tänker på? Ledarutbildningarna är tänkta i första hand för personer som arbetar som chef/projektledare i dag eller är på väg att bli. vad gäller coachutbildning så vänder den sig mot de som vill arbeta som coach till tex. chefer, medarbetare eller andra. Du får gärna ringa mig så kan vi prata vidare om dina planer och vad eventuellt vi skulle kunna erbjuda från oss. Mitt nr är: 0739-44 34 64.

Hälsnignar Malin

RE: företag eller privatperson
2009-11-18 11:42
Monica Hagbok
0
Hej Meg!

Eftersom jag läser att du samlar på dig så mycket information du kan vill jag tipsa om Gestalt Akademins utbildning: Diplomerad Organisationskonsult. Det är många som går den utbildingen och som jobbar inom Human Resource. Du kan läsa mer om utbildningen här på utbildning.se/Gestalt Akademin i Skandinavien.

Du är även välkommen att ringa till mig på 08-70 81 71 eller skicka ett mail till info@gestaltakademin.se.

Lycka till med ditt sökande och jag hoppas att du hittar något som passar för dig.

Vänliga hälsningar
Monica Hagbok

Human Resource AB Human Resource AB

Intresserad av tråden: företag eller privatperson? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Är du en talare?
Månadens fråga
Vad motiverar dig mest på jobbet?
Att ha bra kollegor
Att ha en bra chef
Att ha en bra lön
Att ha roliga arbetsuppgifter
Att kunna jobba flexibelt
Svara för att se resultat